LOADING

Facet5 Toyota Case Study

Facet5

Facet5 Toyota Case Study

Date:

október. 23, 16

Client

Array

Summary

„Facet5 poskytol našim manažérom pochopiť, čo musia urobiť inak, aby zlepšili svoju výkonnosť. “

Toyota GB PLC je predajná a marketingová spoločnosť spoločnosti Toyota vo Veľkej Británii. V spoločnosti pracujeme približne 370 zamestnancov, z ktorých približne 110 z nich má zodpovednosť za riadenie ľudí – preto nás zaujíma rozvoj schopností riadenia. Vzhľadom na povahu nášho podnikania sú mnohé úlohy v spoločnosti dosť špecializované – a to najmä v prípade tímu manažmentu. Stanovili sme si aj čiastkové ciele z hľadiska rastúceho podielu na trhu a medziročného zvyšovania objemu predaja. Spoločnosť je veľmi zaneprázdnená a všetci tvrdo pracujú. Vo všeobecnosti sú naši manažéri vysoko konkurencieschopní a ambiciózni. Páči sa im, že školenie a rozvoj sú pragmatické a chcú mať možnosť využívať nástroje a techniky, ktoré budú môcť uplatniť v
praxi. Keďže sme už predtým zaviedli úspešný program rozvoja riadenia pre našich vedúcich pracovníkov, pustili sme sa do programu pre náš tím stredného manažmentu, a práve tu prichádza na rad Facet5.

Aký nástroj a prístup používame?
Za kľúčový ciel programu sme si stanovili zlepšenie výkonu jednotlivcov. Na uľahčenie dosiahnutie cieľa bol zavedený súbor kompetencií, ktorý zameriava pozornosť viac na mäkké zručnosti v oblasti riadenia, než len na úspešné dosahovanie výsledkov.
Zlepšenie by sa mohlo udiať prostredníctvom:
• Pochopenia seba samého
• Pochopenia štýlu vedenia / ako ovplyvňujeme ostatných
• Pochopenie toho, ako všeobecne interagujeme s ostatnými; budovanie vzťahov s cieľom zlepšiť výkonnosť

I am text block. Click edit button to change this text.

370+ zamestnancov

Z toho má 110  zodpovednosť za riadenie ľudí – preto nás zaujíma rozvoj schopností riadenia.

Facet5

Ako cieľ programu sme si stanovili zlepšenie výkonu jednotlivcov. Na uľahčenie dosiahnutie cieľa bol zavedený súbor kompetencií, ktorý zameriava pozornosť viac na mäkké zručnosti v oblasti riadenia.

Rovnako ako v pôvodnom programe bol navrhnutý 360 ° nástroj – tentoraz bol postavený na tom, čo nazývame „Toyota Way“ – súbor zásad riadenia, ktoré pomáhajú pri rozhodovaní a uľahčujú štruktúrovaný prístup k každodennej obchodnej činnosti. , Kľúčovým rozdielom oproti prielomu 2 je to, že sme spolu s 360 ° použili aj Facet5.

Delegáti vyplnili dotazníky 360 ° a Facet5 online pred začiatkom programu a výsledky spätných väzieb boli spätne poskytnuté na koučingovom stretnutí jeden na jedného. Pomocou tohto prístupu mohli manažéri porovnávať svoj profil „prirodzenej osobnosti“ prostredníctvom Facet5 s ich naučeným a vnímaným správaním z 360 °.

Pochopenie prirodzenej osobnosti prostredníctvom Facet5 skutočne pomohlo ľuďom odpovedať na niekoľko otázok vrátane:

• Prečo sa správajú tak, ako sa správajú

• Prečo sa cítia nepohodlne, keď používajú svoje „naučené“ správanie – t. J. Ak je v rozpore s ich prirodzenými preferenciami

• Prečo je ťažké budovať niektoré vzťahy – napr. ak má druhá osoba opačný profil osobnosti

Spätná väzba od manažérov ukazuje veľmi pozitívne premýšľanie o profile Facet5 a manažéri majú pocit, že získali ďalší prehľad o sebe a svojich výkonoch, ktoré by inak nemali.

Väčšina z nich nie je prekvapená samotným profilom, ale zistilo sa, že je to potvrdenie ich pochopenia samých seba – je to mimoriadne cenné, pretože tvorí základ priekopníka 2.

Dotazník je jednoduchý a rýchly na zodpovedanie, čo je bonus, keď sú naši manažéri na čas tlačení. Je to tiež ľahké pochopiť – prvky sú rýchlo pochopené a manažéri môžu vytvárať odkazy na každodenné skúsenosti a pochopiť, prečo konali tak, ako konali. Profil bol v skutočnosti tak dobre prijatý, že niektorí manažéri požiadali, aby ich tímy vyplnili aj dotazník a dostali spätnú väzbu.

Keďže dvaja členovia oddelenia ľudských zdrojov boli vyškolení, aby poskytovali spätnú väzbu k zariadeniu Facet5, „ďalšie“ profily boli spätne získavané interne. Ukázalo sa, že aj keď manažéri v kategórii Prielom boli dosť nadšení pre Facet5, aby požiadali svoje tímy, aby to urobili, nevysvetlili svojim priamym správam, prečo boli požiadaní o vyplnenie dotazníka, ani ako sa použije tento profil.

EnglishSlovak